Ny sänghalva!

Fy fasen sikket trökväder vi haft idag, suck! Och de har lovat regn hela veckan, känns surt då jag och Änglah är lediga denna vecka, men men.. får väl göra det bästa av det! Och eftersom inget barn ännu tittat ut så är jag inte direkt smidigast i Mellansverige, så simhallen och Busborgen och sådana aktiviteter är lite för mycket för mig att satsa på så känns det ännu mer värdelöst! Men, men.. som sagt, får göra det bästa av saken! På något sätt...

Påsken är förbi, den har varit alldeles lagom fylld med aktiviteter, en middag här, besök där och några påskägg. Som sagt, alldeles lagom! Den gick lite väl fort, som alltid när det har med ledighet att göra. Men snart helg igen! ;) Fast för min del spelar det ingen roll som är ledig varje dag.. men roligare när Jim också är ledig!

Idag gjorde vi det absolut bästa på väldigt, väldigt, VÄLDIGT länge. Vi beställde en ny säng. Oh, herregud så skönt! Nu vill varken jag eller Jim gå och lägga oss i den gamla sängen efter att ha prövat den nya.. Leveransen var upp till fyra veckor, men det kunde gå snabbare, så vi hoppas på det! Och vi köpte den t.o.m på hemmaplan, aldrig fel det heller! Mycket smidigare än att hämta eller vänta på leverans från Västerås. Nästan liknande pris som i Västerås, så inget att tveka på.


Vår nya säng, en "Elton Lyx", med benen dock utan sänggavel och med brunt tyg!
Ska bli gött att borra ner sig i den här sängen, om några veckor.. :) Eller förhoppningsvis så snart som möjligt!

Ne, lite hockey på detta nu!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag ska ha Jims halva när jag hälsar på :)

2012-04-10 @ 21:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0