Änglah stavar

Ja, fyraåringen ville idag att jag skulle bokstavera min mammas namn till henne: L-I-I-S-A sa ja... sen ropade hon "klar" och jag gick och läste. Ja, jag skrattade. Sedan började jag fundera på följande: talar jag så otydligt eller hör hon jävligt dåligt?! Ja, ja..

Idag var vi på simskola å... det gick bra, hon drunknade ju inte! ;) Och så har det varit mammafika hos mig idag. Skönt att prata med vuxna en förmiddag som omväxling. Svea svarar ju inte tillbaka så mycket när man talar med henne... ;) Nä, nu tar vi fullfart mot helgen! På lördag ska vi käka kräftor, så jag försöker svälta inför det så man får i sig mer... men om det går bra? Nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0