Kilojägarna!

 
Wooohooo! Jag har gått ner, ett helt gram. Jag jublar hela vägen från vågen till sängen. Det är fantastiskt att vara gravid och få ett litet barn... men det är inte så jävla roligt att försöka bli av med kojan runt magen, häcken och låren som barnet bott i. Inte för att barnet bodde i häcken eller låren på mig, men likförbannat gav mig ungen lite extra värmeskydd där! Fast denna gången fick jag bara 16 extrakilon... första gången fick jag 30! Och hade 10 kvar av det på inskrivingen med andra gången... men det behöver man inte tala högt om. Så wohoo igen, jag har 26 gravkilon att bli av med. Jag jublar hela vägen! Eller, jag känner iallafall blodsmak med liten touch av svett hela vägen. Känns som jag kan göra ett lapptäcke av de där stl 29 jeansen jag har kvar i garderoben från 20-års åldern. Förbannade skit. Men Änglah och Svea är värda besväret iallafall! Även om kroppshyddan blev större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0