Ur fyraåringens mun!

Idag kläckte fyraåringen följande mening som jag hoppas att jag slipper höra om ca 16 år: "Du måste betala för att se mig dansa!", som sagt, måtte jag slippa denna mening om ca 16 år, då börjar jag ana dåligt kärriärsval. I somras fick hon blickar dragna till dig när hon skrek: "Pappa var i tvåan. Pappa var i tvåan!" Varför skrek hon det? Jo, för att Jim hade kommit tvåa i ett folkraceheat. Det var bara att le och gå, fort som fan... Ja, denna fyraåring förgyller mitt liv med sina kloka (?) kommentarer.


Kommentarer
Postat av: Zofie

Hahaha ja barn är för goa ibland. Min systerson har också en förmåga att säga underliga saker!

2012-09-15 @ 05:21:54
URL: http://zofieinaustralia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0